Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

Potencjał widowni ukraińskiej

8/2024

O badaniu
Badanie „Potencjał widowni ukraińskiej” to projekt zrealizowany na zlecenie międzynarodowej firmy AGB Nielsen Media Research Sp. z o.o. zajmującej się analizą widowni. Projekt miał na celu zbadanie preferencji ukraińskich odbiorców na rynkach medialnych w Polsce.

Liczba respondentów: ponad 1 tys. osób

Tematyka badania

  • korzystanie przez ukraińskich widzów z polskich i ukraińskich mediów
  • preferencje dotyczących treści i stosunku do mediów video
  • potencjał ukraińskich migrantów jako grupy odbiorców polskiej telewizji

Źródło finansowania

Sfinansowany przez firmę AGB Nielsen Media Research Sp. z o.o.

Materiały z badania

W tej sekcji będą mogli Państwo odszukać prezentacje i publikacje oparte na tematyce badania

Zespół badawczy

  • Agata Górny Kierowniczka projektu
  • Nataliia Ubyikon
  • Małgorzata Grzanka

Zespół AGB Nielsen Media Research

  • Joanna Kopeć
  • Natalia Jantar